SLIK GIKK NÅ DENNE DAGEN I DAG.

FOR Å SI DET SÅNN SÅ ER DENNE KAREN HER MER INTRESSERT I HVA SOM GÅR OVER HAM:

 

Vi var på tur til min mor og jeg skulle ta et bilde av endene som svømmer rundt under jernbane brua, men så fant denne lille karen at han ville være en fin liten linselus for han lurte så veldig på hvem det var som gikk oppe på brua ( er han ikke søt der han står og titter opp på brua).

 

Han var ikke helt blid på meg når han fant ut at det regnet og var veldig klinete og vått ute, men han ble motvillig med på morgentur for han skjønte at vi skulle opp til hu mor og der får han så mye oppmerksomhet for det er så mange damer som vil hilse på han oppe på sjukehjemmet så da ble han blid igjen.

 

Og da vi skulle gå hjem igjen så var det solskinn og da var lille mann veldig glad, og da var alt så positivt og han var blid og fornøyd med livet.

 

Vi gikk opp til ei venninne av meg for å se hvordan hun hadde det for det var så lenge siden jeg hadde hørt noe fra henne, alt var bra der opp og jeg gikk og handlet litt for henne så hun fikk det hun trengte i butikken i dag også.

 

 

NÅ ER DET KVELD OG KOSETID OG SITTER OG SER PÅ TV:

 

Nå sitter jeg og venter på 71 grader nord skal se på det fram til jeg skal se på bloggerne og se hva dumt de har å vise fram fra den kanten, blir det for dumt så ser jeg heller på 71 grader nord.

Nå er jeg veldig i tvil her hva jeg skal se på men det blir nok bloggerne for dem kan man få noe tips om hva jeg kan blogge om, og hvordan jeg kan bygge opp bloggen min.

 

8 kommentarer
    1. Toril sin hverdag med musikken: Ja jeg hadde en ensom men fin kveld med min nydelige gutten min. Jeg har hatt noen dager nå som ikke har vært noe gode for jeg sliter litt med alt mulig og ingenting, men det er jo ikke noe og skrive om på bloggen er det vel?

      Vil jo ikke oppfattes som svak, og det vil jo ingen bli oppfattet som…

    2. På bloggen din skriver du akkurat hva du ønsker. Føler du deg ensom, så skriv det ut. De som ikke respekterer deg for at du skriver om dine følelser kan klikke på den x-knappet i hjørnet, og bla seg videre til neste blogg.
      Du blir ikke oppfattet som svak om du skriver at du f.eks. har hatt dårlige dager <3 Skriv hva du vil, og ikke bry deg om hva andre måtte mene.
      Ønsker deg en kjempefin onsdag 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    3. Toril sin hverdag med musikken: Da har jeg i allefall noe og skrive om på bloggen for jeg har ikke hatt så mye insprasjon om hva jeg skal skrive om dagen.

      Du må ha en god dag og kos deg du og kattene og din mann.

      Klem fra meg og Elvis.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg