JEG ER IKKE GAL JEG LEVER BARE I ET SMERTEHELVETE..

 

 

Herregud for et vær vi har her det er 4 grader og øsende pøsende regnvær og det er jo ikke vær for gikta men det er jo en ting vi ikke får gjort noe med og det er det hersens været, og da er det bare å ta det med ro og prøve å nyte dagen så godt man kan men smertene er uholdbare i dag også og der er det heller ikke så mye å få gjort kan jo ikke bare putte innpå for mange smertestillende heller.

 

 

Så jeg har et kjempe ønske her i livet og det er og få en hel dag uten smerter og da mener jeg helt uten smerter både fysisk og psykisk for det går hånd i hånd dette for har du fysiske smerter over tid og ikke får sove noe særlig om natten heller så går det på psyken løs, akkurat når det gjelder dette så veit jeg hva jeg prater om for jeg har nå levd i dette smertehelvete mer eller mindre vondt i 15 år nå.

 

Så da får jeg si det som det er jeg er ikke gal jeg lever bare i et smertehelvete.

5 kommentarer
    1. Huff <3 🙁 Føler virkelig med deg deg <3 Vet jo hvordan kroniske smerter er, og dagene mine er opp og ned. Nå som det har blitt kjøligere i luften kjenner jeg smerter i hælene, og nå er det tidspunkt på året hvor jeg har det best med å trene innendørs, og det er slutt med å gå turer ute.
      Ta vare på deg selv <3 🙂
      Ønsker deg en kjempefin onsdagsettermidddag 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    2. Toril sin hverdag med musikken: Ja det er bra med trening og det må skje både ute og inne for min del har jo en liten en som jeg er glad i som må ut jeg da det blir noen korte turer de dagene som er verst.
      Ønsker deg og dine en fin onsdagettermiddag og kveld..

    3. Det er forferdelig. Vet du hva dette kommer av? Ønsker deg god bedring, og håper at det går seg til. Selv er det tre netter på rad jeg har slitt nå. Ellers har jeg konstante smerte hver bidige dag, men nettene er verst. Når man ikke sover godt om nettene, så blir dagene helt forferdelige. Jeg har nettopp lurt meg til en dupp, slik at jeg ikke trenger å legge meg etter at barna har kommet hjem fra skolen. Hundene dupper gjerne sammen med meg, så det går fint med hunder i huset……

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg