GODE SKO TIL TUR I TERRENGET OG PÅ TRENING.

 

INNLEGGET INNEHOLDER ANONSELINKER

 

 

Jeg har plukket ut disse skoene som jeg vil vise dere i dag skoene på nr 1 er veldig gode fjell sko, de andre skoene er gode til tur gåing i lavlandet nå om dagen.

 

Disse joggeskoa er også veldig bra til trening også og det er sko til en hver smak mener jeg da jeg likte alle sammen jeg da.

 

Jeg har lignende fjellsko som jeg arvet av ei venninne som hadde brukt dem en gang for hun hadde kjøpt feil størrelse på dem, de er veldig stabile og gå med på beina og det er bra for min del har noen ganger en tendens til å vrikke foten når jeg går i ustabile sko i terrenget.

 

Ta en titt da vel og del gjerne med dere.

This post contains adlinks from Adviral

1. HÄR / 2. HÄR / 3. HÄR / 4. HÄR / 5. HÄR / 6. HÄR

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg