DA ER MORGENTUREN GJORT UNNA.

 

Da er morgenturen unna gjort og jeg og lille mann sitter  og koser oss i sofaen og venter på at brødene mine skal bli ferdig stekte for da skal jeg ha nybakt brød med masse smør og brunost på det skal bli helt nydelig med frokost nå, jeg er av den typen som ikke klarer å spise tidlig på morgenen og det har jeg alltid vært.

 

Morgen turen tok jeg i byen i dag og gikk forbi bingoen nede i byen, da fikk jeg en innpuls på at dette ville jeg prøve og la på litt på kortet mitt det ble en femti lapp for jeg hadde femti inne på kortet fra før som jeg ikke viste om og tror dere ikke at det ble tre hundre kroner på en tier på første spill som jeg tok ut.

 

Så bestilte jeg spill for de nitti siste kronene som jeg får melding på mobilen vis jeg vinner mer, gjør jeg det så er det bare å gå ned og hente dem er jo mye biligere og spille på den måten for det blir dyrere og sitte der nede for da bruker man mer på sidespill og slikt og det gidder jeg ikke.

 

 

Men nå må jeg avslutte dette innlegget for nå er maten min ferdig så jeg kan spise for nå er jeg sulten som en ulv her, vi snakkes senere på bloggen min hade allesammen.

 

 

10 kommentarer
    1. Så fint å gå på tur. Hadde du med hunden? Jeg spilte litt bingo da jeg bodde i Oslo. Dagbingo. Vant en del, men jeg brukte vel mer enn jeg vant. Bare tull hele greia. En av de siste gangene jeg var på bingo vant jeg 18000 kr. Det ble da 9000 kr på meg, og 9000 kr på min samboer. Jeg delte med han, da han ikke hadde vunnet mer en 50 lapp 🙂 Jeg er snill 🙂 Bare man ikke går så ofte og ikke satser så mye så går det jo greit. Håper ikke hunden din måtte stå ute å vente mens du spilte bingo. Ønsker deg en fin dag 🙂

    2. due: Nei det måtte han ikke for jeg vant 300 på to minutter og vi sto i døra, så gikk vi hjem.
      Jeg sitter hjemme i stua og vinner behøver ikke være der.

    3. Toril sin hverdag med musikken: Ja vi hadde en fin start på morgenen. Ønsker deg og kattene en fin onsdag får ønske din mann en fin dag fra meg og Elvis hund.

    4. Gikk innom bingoen? Og står i døra? Jeg forstår lite av dette. Eller mener du at du fyller opp kortet der, og spiller hjemme? Sikkert blitt noe nytt siden jeg var på bingo sist. Jeg har ikke vært på bingo siden det ble slutt på å røyke der!

    5. due: Ja sto i døra og spilte bingo vi har et lite lokale her som du har maskin ved siden av ingangs døra, spiller kun på maskin. Så fylte jeg på kortet bestilte bonger og så kan du bare gå hjem, sånn kan det gjøres her så får du melding vist du er heldig og vinner.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg