HEI PÅ DERE ALLESAMMEN OM DERE LIKER DET ELLER IKKE AT JEG HAR NOE JEG SKULLE HA SAGT I DAG OGSÅ.

 

 

 

God kveld i stuene her er jeg nå igjen for og ta en liten oppdatering på bloggen min om dere vil eller ikke for det er det jeg selv som bestemmer ikke de som ønsker at det skulle ha vært stille fra meg i kveld men det blir det ikke, nå skal jeg skrive litt om hva som har foregått rundt meg i dag i den fine høst solen.

 

For i dag har det rett og slett vært en vidundelig dag med sol og greier, dagen i dag startet jeg med en kafe kopp og en røyk og lese blogger og alle kommentarene både på min og andres blogger er jo mange koselige tilbake meldinger og så er det noen som er mindre bra men dem preller av meg som vann på gåsa og dem var det en del av men det er folk som ikke har noe annet å gjøre lurer på om de er sjalue på meg eller hva er det.

 

Så tok jeg med meg den fine lille godgutten min ut på morgentur i den vakre høst  morgenen vi gikk en tur opp på sjukheimen for å ta med meg hu mor på en fin høst tur også, så hun slapp og sitte inne i den fine høstdagen og vi koste oss med en kaffe kopp ute i sansehagen på sjukheimen noe som er veldig trivelig for oss alle tre og i samme slengen fikk jeg slått i hjel litt tid jeg også for man kan jo ikke sitte med nesa i tastaturet hele dagen.

 

Og så var jeg oppe og handlet for ei venninne som har angst så hun får tak i det hun skal ha og så får jeg slått i hjel litt tid hos henne også, og får pratet med noen som har kjennskap til meg og til og med kan se om jeg har det bra eller ikke men i dag har jeg det helt toppers og det skal hele verden se at to mennesker skal ikke klare å få meg bort fra og blogge og ytre mine meninger om tingenes tilstand.

 

SÅ NÅ STÅR DET IGJEN OG ØNSKE DERE EN FIN KVELD VIDERE OG KOMMER NOK INN IGJEN VED EN SENERE ANLEDNING..

6 kommentarer
    1. Det hørtes ut som du har hatt en fin dag med forskjellige gjøremål, og kjempekoselig å lese om dagen din.
      Som du skriver er dette din blogg, og det du skriver er din egen sak. De som ødelegger med ufine, usaklige og stygge kommentarer er det som vi kaller på godt norsk nettroll som ikke eier respekt for andre bloggere! Blogg i vei du, og det er kjempekoselig å følge med hverdagen din.
      Ønsker deg en kjempefin tirsdagskveld 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    2. Toril sin hverdag med musikken: Tusen takk det video innlegget ditt var veldig bra den unge mannen traff jo spikeren rett på hodet spør du meg. ÅÅ ja jeg har hatt en kjempe fin dag.

      Elvis og jeg ønsker deg og kattene og mannen en riktig fin kveld.

    3. Å lese hyggelige blogginnlegg er vel ikke noe å lage uhygge av. Det er ikke det som var ment i mine kommentarer i går. Det som er blitt en uting er at det kommenteres over en lav sko når enkelte bloggere til stadighet blir hetset på nettet. Å si sin mening er helt ok, men hvorfor følge strømmen når noen snakker nedsettende om andre. Er det ikke rart at drittsnakkingen aldri tar slutt? Er det ikke på tide at repeatknappen slåes av for enkelte som remjer om det samme år ut og år inn? Nå sier ikke jeg at dette gjelder deg, men det er fort gjort å gå seg frempå bare for å tilfredsstille den som skriver dritt om andre. Stå på med bloggen din og du må ha en fortsatt fin kveld videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg