SØNDAG OG SNART KLAR FOR MORGENTUR..

 

Det er søndag morgen og snart start klar for å gå morgentur i byen før vi tar en tur opp til min mor på sjukheimen for å se hvordan det står til der oppe, er oppe hos henne tirsdag, torsdag, lørdag og søndag for det er noe hun forlanger og sånn har jo livet mitt vert hele tiden hun bestemmer hva jeg skal gjøre til hvilken tid.

 

Men først er det bare jeg og Elvis gutten min som skal gå en tur i byen som han er så glad i så da er det hans tur, så skal vi gå langs lågen opp over til mor og ta noen bilder som jeg kan bruke her på bloggen for det er så mye fint å ta bilder av på den turen der så da blir det en nyttig tur opp til henne i dag.

 

For det er det lenge siden jeg har gjort så da får jeg fornya bilde arkivet mitt og ikke bare bruke bilder fra i sommer, nå som høsten med mange fine bilder som kan taes og det er jo viktig det også for det blir jo noe kjedelig og bare se de samme bildene hele tiden. for jeg bruker bilder som jeg tar selv på bloggen min.

 

Det er jo viktig og ha gode bilder med fine farger som dokumentasjon i innleggene sine, jeg veit ikke hvor god kvalitet det er på bildene mine for jeg må bare bruke mobilbilder for jeg har ikke noe fotokamera men dere overlever vel det en stund for da må det spares en god stund til jeg får kjøpt meg et først.

 

 

DERE FÅR HA EN GOD SØNDAG ALLESAMMEN..

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg