DET HAR VÆRT DÅRLIG MED BLOGGING FRA MIN SIDE I DAG..

 

 

 

I dag har det vært dårlig med blogging på meg for jeg har for det meste ligget mye på sofaen og sovet for jeg har hatt hodepine og høy feber med medfølgende vondt i halsen, og så har jeg sjanglet meg ut på tur med lille Elvis gutten min for han må jo få dekket sine behov han også for han skal ikke lide under at jeg er syk.

 

Jeg har også vasket og skuret i leiligheten til min mor så den blir klar snart til å kan settes ut for salg, for det er noe jeg står med alene og det skal heller ikke lide for det om jeg er syk.

 

Så da var det jo bloggen som måtte lide under det for alt det andre måtte jeg gjøre før jeg kunne sette meg ned og skrive dette innlegget, som det ble veldig mye syting om hvor syk jeg har vært i dag så jeg må bare si unnskyld for at det er dere som må ta imot den klagingen.

 

DERE MÅ HA EN FORTSATT GOD ONSDAG KVELD ALLESAMMEN.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg