ER JEG RASIST ELLER IKKE????

 

 

 

Det er onsdag morgen og midt i uka og her går jeg rundt som en skygge av seg selv og har et helvetes leven i lokalet under meg som begynte før klokken åtte, og skal vare til klokken 21.00 i kveld det er ikke mye moro når man er syk i tillegg.

 

Men når du spør om dem kan ta og dempe seg og ta litt hensyn til at det bor folk over dem så trekker de fort kortet at du er rasist det veit jeg selv at jeg ikke er men de sier det så fort noen sier noe om måten de er på de hyler jo og skriker som det er krig der nede og så sitter de ved siden av hverandre og skriker som om de er to barn i den verste tre års trassen.

 

Er det slik de prater til hverandre i Thailand så kommer ikke jeg til å orke og reise dit noen gang for da er det ikke Asias paradis da er det Asias bråke land og da klarer ikke jeg å være i det landet mer en i en time, og betale flere ti talls tusen kroner for å være der i det bråket i en uke eller to det kan de bare glemme for jeg har nok av det hjemme.

 

Er jeg rasist av den grunn eller er det bare noe de sier, jeg har mange venner som er fra Syria og andre lands deler av verdenen og de mener at det må tas hensyn når du driver en bedrift som de gjør i et borettslag med leiligheter i andre etasje og nærings lokaler i første etasje men ikke disse to damene her de tar bare hensyn til seg selv og ingen andre.

 

ER JEG RASIST HVA MENER DERE???

7 kommentarer
    1. Må da være lov til å si i fra, uten å være rasist!! Men de kaster det ordet på en nordmann, bare man sier noe om deres holdninger eller annet. Forferdelig!

    2. Du burde være en rasist.
      Fødselsrater i hele Europa synker og Jøder prøver å erstatte Europeiske fødsler med innvandrere. Hvis man er en rasist vil man bevare Norsk kultur og tradisjon i motsetning til de som heller vil importere all slags folk fra langtvekkistan.

    3. Brutal Truth: Hæ alle mennesker har vel lov til å leve i fred og ro og slippe krig og alt annet det fører med seg.. Hva slags menneske idial har du ..

    4. Flytt til et Hus Ut i skogen. Man må tåle å høre Andre lever. Ihvertfall på dagen. Da er det ingen krav om stillehet, så vidt meg bekjent.

    5. Trokke detta har no med Thailand å gjære; om vært to svensker så hadde innlegget vært annerledes? Om at unionstiden er omme etc etc jeg vet ikke – men er jo bare folk som bråker o da kan man sifra.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg