DAGEN I DAG HAR VÆRT LANG OG SLITSOM.

 

 

 

Dagen i dag startet med at jeg brå våknet av en forferdelig hodepine og svimmelhet, hadde jo ingen grunn til å ha vondt i hode og en verden som snurrer rundt som en karusell.

 

Så jeg har lyst til å si stopp verden jeg vil av for sånn vil jeg ikke ha det resten av dagen, men for å si det slik så surrer det rundt enda men noe roligere enn på morgenen.

 

Vi har vært ute på turene våre jeg og han lille Elvis gutten min, men de ble ikke like lange som de pleier disse turene våres men det er jo ikke gøy å gå rundt i byen og se ut som en fylikk på morgenkvisten.

 

Jeg har ikke drukket meg full på 15 år, for jeg liker å ha kontroll på livet når jeg er ute på tur..

 

Jeg kan ikke forstå at folk orker å gå rundt fulle hele dagen og rusa for jeg går rundt som en full eller rusa person og det er ikke mye moro.

 

DERE FÅR HA EN RIKTIG GOD KVELD ALLESAMMEN..

6 kommentarer
    1. Om det er til en trøst så har ikke dagen min vært særlig bra heller. Har noe antydning til en liten sykdom her i huset.
      Jeg ønsker deg en riktig god natt og en riktig fin uke videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg