JIPPI DET BLE SEIER I DAG OGSÅ PÅ RBK MOT LILLESTRØM..

 

 

Jippi så ble det seier på RBK i kveld også og det var veldig gøy at de slo disse selvgode Lillestrøm gutta, jeg har bodd noen mil unna Lillestrøm.

Jeg bodde i Eidsvoll i mange år fra jeg var 8 år og fram til jeg var 25 år gammel og i voksen alder så jobbet jeg i Lillestrøm og det eneste som stod i hodet på de som jeg jobbet sammen med var dette hersens fotball laget, da jeg sa jeg holdt med Rosenborg så fikk jeg beskjed om og holde kjeft om det men det klarte jeg ikke jeg dro til og med på kamp med supporter skjerfet til Rosenborg og heiet på dem enda jeg stod sammen med en gjeng som var Lillestrøm supportere.

 

Blir spennende og se om de klarer og vinne hjemme i Europa ligaen på torsdagen mot Vardar som det da er avspark på Lerkendal klokken 19.00 husker ikke hvilken kanal den kampen skal gå på, men jeg skal i allefall se den kampen får håpe de klarer å gå seirende ut av den kampen også for der må de ha tre poeng for å holde seg flytende i Europa ligaen.

 

SÅ DA ER DET BARE Å HÅPE AT ALLE ER SKADE FRI!!!!!!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg