DA ER DET FREDAG OG SNART HELG.

 

 

 

Herregud så fort dagan går nå er det lørdag og snart helg igjen jeg syntes ikke det er lenge siden det var mandag, men det er vel slik som mange sier at ukene og årene går mye fortere jo eldre en blir men det fins vel grenser for hvor fort disse dagene, ukene, månedene og årene skal gå da.

 

Uansett så er det nå fredag igjen og jeg har snart fått tømt halv parten av alle skapene i stua, satt det i esker klar til min tante og se over hva hun vil ha av det hun tar vel bare det av verdier og lar resten stå som det pleier å være så sitter jeg igjen med søpla .

 

Det har seg slik at min mor må selge sin leilighet for hun sitter på sjukheimen etter et hjerneslag , og jeg står igjen med alt som må gjøres av rengjøring og alt slik at min onkel kan begynne med oppussing han skulle hjelpe oss med et tak i gangen for 15 år siden det er ikke gjort enda så ting tar tid i den familien.

 

Får bare håpe at det går litt kjapere denne gangen for vi har ikke tid til å vente på han før vi selger leiligheten, for min mor har ikke økonomi til å betale full plass på sykehjemmet og alt som skal betales i utgifter på leiligheten da blir det til at jeg må betale på min leilighet og hennes og det går ikke bra i det hele tatt.

 

Dere allesammen får ha en riktig god fredag.

2 kommentarer
    1. Toril sin hverdag med musikken: Ja det skal jeg ha, det må dere også ha Elvis hilser også han ligger akkurat nå og snorker ved siden av meg i sofaen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg