DET KAN VÆRE VANSKELIG Å VÆRE MENNESKE….

   DETTE ER ETT INNLEGG JEG ALDRI TRODDE JEG SKULLE SKRIVE:

 

Heisann allesammen.

 

 

For noen år tilbake så var ikke livet mitt som det er i dag for i 2012 så raste hele livet mitt sammen for da kom jeg inn i en dyp depresjon som jeg ikke klarte å komme meg igjennom alene, og med to barn så sa det seg selv de måtte flytte hjem til sin far for hvordan skulle jeg klare å ta vare på to små barn når jeg ikke klarte å ta vare på meg selv.

 

 

Men med det så ble jeg mye verre med depresjonen og når barna ble tatt fra meg så  så jeg ikke noen grunn til å leve lenger så jeg prøvde å ta mitt eget liv med kniv og alle mine tablettene mine blandet med alkohol, men det gikk ikke for det var en nabo som skjønte at akkurat den kvelden så hadde jeg det ikke så bra så hun kom bort til meg og hun viste hvor jeg hadde ekstra nøkkelen så hun låste seg inn og reddet livet mitt selv om jeg ikke ønsket det akkurat da for da var livet mitt helt på bånd.

 

 

Jeg følte at jeg ikke var vært en dritt jeg har den følelsen innimellom nå også men jeg tror i allefall at jeg har en rolle i noens liv uannsett om dem ikke bor hos meg, så nå så har jeg ikke planer om å forlatte denne verden enda, da må jeg bli alvorlig syk eller skadet i en ulykke for jeg har jo lille Elvis gutten som trenger meg og min omsorg.

 

 

 

HILSEN

Aud-Marit

8 kommentarer
    1. Typis kommentar fra en vi etterhvert har lært å kjenne svært godt,den over her.
      Men,så slem kan da vel ikke selveste sverta være ?
      Sterkt innlegg og du har hatt mye å stri med,det er godt at ting har blitt bedre for deg 🙂
      Hilsen synskepeggy.

    2. synskepeggy: Det er vel henne ja men men jeg har begynt å godkjenne henne også.

      Ja den tiden så var alt svart og mye husker jeg ikke en gang, det går mye bedre nå og det er jammen bra for det var en slitsom tid de fire og et halvt årene.
      Hilsen Aud-Marit.

    3. Takk for at du skriver åpent om dette her <3 Håper du får den hjelpen du trenger kjære deg, og jeg håper du vet at du er like god som alle andre!
      Gir deg en stor og varm klem <3
      Til anonym: Vær så snill og ikke trekk konklusjoner og beskylde andre for hate deg når du er så feig at du ikke tør å stå fram med navn i det minste!
      Ønsker deg Aud-Marit en kjempefin onsdagskveld 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    4. Toril sin hverdag med musikken: Ja jeg får hjelp av en god psykolog, ja jeg veit det men det er noen ganger når psyken spiller på mot spillerens lag da dukker det opp noen negative tanker om meg selv.

      Jeg ønsker deg og pusene en riktig god natt…

    5. Det er fint at du poster kommentarene,så kan alle se den ufyselige måten å oppføre seg på.
      Tenkte jeg det ikke,den ekle kommentaren du fikk var fra sverta !
      I dag skryter sverta på seg å hjelpe psykisk syke,det er direkte avskyelig og kvalmende.Tror hun at hun er psykolog også nå,kanskje ?
      Sverta fornekter seg ikke !!!!
      Ha en flott torsdag 🙂 Hilsen synskepeggy.
      Ha en fin dag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg