IDAG HAR JEG DREVET Å VASKET OG BEGYNT Å RYDDE UT AV SKAPENE.

I dag så har jeg drevet å vaske og rydde ut av skuffer og skap hos min mor for hun må selge leiligheten sin nå som hun har fått fast sjukheimsplass etter ett kraftig hjerneslag i mai måned, det er ikke mye moro og drive med alt dette alene men det må jeg jo bare gjøre.

 

Og det å rydde ut av denne leiligheten er en vandring i historien for hun flyttet jo inn uten at det var ryddet og vasket etter morfar så her er det mye gammel skitt, etter han også og mamma har ikke alltid vært like flink til og gjøre noenting her i leiligheten.

 

Det er ikke enkelt for meg når de sier de er min onkel at det var å kaste mest mulig, men det jeg ser på som søppel kan jo tante min bror se på som noe de vil ha men å hjelpe meg å plukke ut det som skal kastes og ikke gjør de ikke. skal jeg kaste det de vil ha så blir det ramaskrik i etterkant.

Da kan de jo takke seg selv for jeg er utrolig hardhent på hva som skal kastes og hva som skal beholdes, og da er det veldig dumt og komme etterpå og lure på hvor er den tingen for da kan det hende det er på røysa.

 

ER DE REDDE FOR AT TING DE ØNSKER Å SPARE PÅ SÅ FÅR DE VÆRE MED PÅ Å RYDDE ETTER DEM BEGGE TO FOR JEG KASTER DET JEG IKKE ØNSKER Å HA ETTER DEM!!!!!

 MEN NÅ TAR JEG MEG EN VELFORTJENT PAUSE TIL I MORGEN!!!

 

Håper at jeg ikke har så store smerter i kroppen i morgen som jeg har hatt i dag for i dag har jeg rett og slett måttet bite i meg smertene for noe hjelp kan jeg bare glemme, for de andre som bor her i byen tenker bare på seg selv og sitt ikke på andre mennesker min bror er jo unnskylt for han bor jo 60 mil unna han kan ikke bare ta seg fri fra jobben og reise fra samboer og fire barn i Trøndelag.

 

Nå får det være nok klaging fra meg dere får ha en riktig god kveld allesammen….

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg