DA ER DET LØRDAG OG FRI …

Det er lørdag og mange har fri i dag og da er det fint å fine på noe med familien, ta med barna på skogstur eller en fjelltur i steden for å bare sitte inne og glo på flimrekassa eller sitte med vert sitt nettbrett eller pc.

 

Det er bedre å komme seg ut i skog og mark for da kommer de seg ut i frisk luft det er veldig mange barn som ikke en gang veit hva ei mauer tue er en gang for de har ikke sett det i virkeligheten, det er ikke farlig med frisk luft mange blir mer rolig og harmoniske når de har vært ute på dagen.

 

Ta med mat og drikke for eksempel pølse på termos og noe varmt å drikke som kakao eller til dem som liker solbærtoddy så ta med det, så kan dere være ute kansje plukke sopp eller rett og slett fiske.

 

Det finnes mye mat i skog og mark……

6 kommentarer
    1. Det er kjempeherlig med lørdag og fri. Kjempegodt å komme seg ut en tur da 🙂
      Selv hadde jeg tenk meg på trening, men jeg prøver å kverke noen basselusker som lurer i halsen min. Sitter nå og drikker vam te med honning i, for det gjør vondt når jeg svelger. Vel, det er nok tiden for høstforkjølelse nå.
      Ønsker deg en kjempefin lørdag, og en fortsatt kjempefin og god helg 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    2. Toril sin hverdag med musikken: Ja denne høsten bærer med seg mye fra forkjølelse til mye annet, får håpe det går fort over. lykke til på treningen prates her inne..

    3. Har vært lang tur med hundene og har planene klar for hygge og kos på lørdagskvelden.
      Vi som jobber helg i turnus vet å kose oss på frihelger 🙂
      Ha en fin kveld og god helg 🙂
      Hilsen synskepeggy.

    4. synskepeggy: Ja de veit å kose seg på frihelgene sine har jobbet som renholder på sykehuset og da jobbet vi helger også. Jeg har også vært på lang tur med lille Elvis gutten min.

      DU OG DINE FÅR HA EN GOD LØRDAGS KVELD….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg