DET ER IKKE GREIT Å LEVE I NESTEN FULLSTENDIG STILLHET..

 

 

Hei på dere allesammen…

 

 

 

Dette blir et innlegg om hvordan det er å leve med en hørselshemning er ikke så veldig enkelt i allefall ikke når det er mange på en gang som prater i munnen på hverandre, da er det ikke enkelt for jeg får bare med meg under halvparten av det folk sier.

Og det blir ikke lett for hvis noen da prater til meg og jeg ikke har hørt riktig og svarer da på noe helt annet en det jeg blir spurt om,og det blir mye missforståelser og forviklinger.

 

Og det kan bli mye uenigheter av den slags,det kan jeg skrive under på og det kan bli mye uvennskap.Jeg mener at folk skulle kunne prate en og en til meg ikke tre på en gang da blir det bare surr for meg,jeg får også veldig vondt i hodet og blir fort sliten når jeg er i et lokale med en haug med folk og jeg må konsentrere meg hele tiden for ikke å si noe som ikke er med i den sammenhengen for da blir man hengt ut og rett og slett frosset ut og aldri spurt om jeg vil komme en annen gang så derfor holder jeg heller kjeften min.

 

Slik hadde jeg det igjennom hele barne/ungdomsskolen at jeg ble mobbet og frosset ut av alle i klassen og det var ikke mye morro,ble aldri buden på klassefester eller bursdager og så ekle er også voksne mot hverandre men det er vel for at de ikke veit bedre enn dette.

 

Da burde de heller lære seg litt om det i stede for å fryse ut folk, vi er alle forskjellige men det å leve i nesten fulstendig stillhet er ikke enkelt. Men jeg får jo sakt det jeg mener om tingenes tilstand, slutt å sett folk i båser prøv heller å bli bedre kjent med dem først før dere sier noe om en person før dere sier noe om noen dere ikke veit hvem er.

 

For jeg er så godtroende at jeg tror på alt som blir sakt om meg eller kansje ikke jeg er også veldig missteksom også.

 

DET ER IKKE LETT Å IKKE HØRE SOM NORMALT,DET KAN DET BLI MYE MISFORSTÅELSER.

 

3 kommentarer
    1. Eg har selv sterkt nedsatt hørsel på venstre øre, og har selv svart på ting eg har trodd eg har hørt. Litt kjedelig når folk oppfatter meg som dum fordi eg har hørt feil..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg