JEG TENKER PÅ UTSEENDE MITT JEG OGSÅ….

 

Heisann folkens. 

 

Huffameg som det regner ute og da er det godt å komme hjem og inn å få tørket meg og få varmen i meg igjen, og kunne ta det med ro og kose meg på sofaen. 

 

For da blir jeg ikke våt jeg hater å bli våt for da blir jeg så utrolig kald, da blir livet mitt utrolig fint. 

 

Jeg tenker på mitt utseende jeg også for når jeg er tørr så er jeg så fløffi og fin i pelsen, men når jeg er vått så blir jeg mye tynnere i pelsen da henger den pisterete rundt kroppen min. 

 

DEL GJERNE OM DERE… 

14 kommentarer
    1. Jeg trodde du skrev om deg selv, helt til jeg kom til det der “fløffy og fin i pelsen”. Da scrollet jeg ned og så hunden…sånn går det med liten skjerm og mindre oversikt. 😀
      Jaja, fikk meg en god latter her.

    2. Hehe: Fint at du fikk en god latter, da jeg leste kommentaren din så fikk jeg også en god latter så jeg må bare si takk for det for her er det ikke så mye å le av ellers.

      SÅ TUSEN TAKK..

    3. hahaha. Jeg trodde først det var deg selv 🙂 Elvis er nydelig <3 Hvilken sort er han? Jeg har selv en hund som blir pistrete og tynn her når han blir våt. Jeg lo godt første gangen jeg dusjet han, han ble jo nesten stygg hahaha.

    4. Jeg så at det var terrier i han. Han er nydelig 🙂 <3 Jeg har selv to terriere her. Vår ene hund som heter Molly er West With higland terrier og lille Nicko er blanding av Yorkshire terrier og Havaneser. Australsk silky terrier ligner jo på Yorkshire terrier, men de er jo beslektet. Jeg skjønte ikke først hva du mente, men i Norge så kaller vi den kun Silky Terrier.

    5. due: Nei han fikk vi via en nabo som hadde et familiemedlem som hadde ham men hun hadde ikke tid til ham, fikk ham som to åring da min forrige hund døde som femten åring.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg