MÅ MAN HA POLITITILATELSE NÅR MAN SKAL HA PRIVAT LOPPEMARKED???

Det har vært en fin fin dag her ikke værmesig men min form har vært fin idag, har fått gjort mye men jeg lurer på en liten ting. 

 

Må man snakke med politiet når det gjelder å holde loppemarked hjemme hos seg selv, jeg bare lurte for jeg har aldri hatt det før. 

 

Jeg skal prøve å få solgt en del ting så det ikke blir så mye å kaste og det blir mindre å bære ut av leiligheten til min mor som jeg og min bror skal få solgt for henne. 

 

Det er en del å ordne opp i før vi får solgt leiligheten, og så er det det å få betalt alt annet når sjukeheimen skal ha sitt og betale utgiftene som hører med det at hun sitter med. 

 

MÅ EN HA POLITIETS TILLATELSE FOR Å HOLDE PRIVAT LOPPEMARKED??

 

 

2 kommentarer
    1. hverdagslivetivollen: Jeg håper man slipper det, men jeg får vel undersøke angående det så jeg ikke gjør noe galt. Men tusen takk for at du skrev det du gjorde, for jeg er heller ikke sikker..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg