PÅ TIDE MED EN LITEN OPPDATERING…

Hei på dere jeg fikk et spørsmål i dag fra en av mine lesere hun lurte på om hva jeg skulle bruke lørdagen til. 

 

Jeg var ute på morgentur/besøkte min mor på sjukeheimen og tok henne med på en tur ut hun også, hun fikk et hjerneslag i mai og er da lammet i venstre arm og bein. 

 

Så gikk vi hjemme og da vi var på tur hjem så fikk jeg en telefon fra ei venninne som trengte noe i butikken, og da gikk jeg en tur innom henne så jeg fikk gått i butikken for henne og handlet inn for helgen for henne. 

 

Så nå er jeg kommet meg hjem så nå står middagen for tur, og i dag skal jeg ha kveite det er det beste jeg veit det er jo havets indrefilet spør du meg. 

 

SÅ DERE FÅR HA EN GOD ETTERMIDDAG ALLESAMMEN…. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg