JEG HAR ALLTID LURT PÅ!

 

HEISANN FOLKENS. 

 

Jeg har alltid lurt på hvordan folk ser på meg som menneske, for jeg har alltid hatt problemer med at jeg ikke ser på meg selv som ett mislykket menneske. 

 

For som barn så var jeg ett mobbeoffer som alle følte at dette mennesket kan jeg bare bruke for selv å få ut min aggresjon, de som mobber andre er dem som er usikkere. 

 

Men det er mobberne som burde blitt flyttet på ikke de som blir mobbet, for det er de som er problemet på skolen ikke de som blir mobbet… 

 

 

HVA SYNTES DERE? 

 

DEL GJERNE DETTE INNLEGGET OM DERE… 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg